dijous, 8 de maig del 2014

Fira Interquilt 2014

Aquest cap de setmana es cel·lebra a Girona la fira Interquilt, una fira pels amants de la costura i l'scrapbook.
Un lloc ple d'stands on trobar material de costura, centenars de teles, fils, botons, abaloris... material per a scrapbook, segells per a estampar... i també conegudes marques de màquines de cosir amb màquines exposades, etc.

Jo hi vaig assistir l'any passat i us recomano que hi aneu si teniu temps i ocasió. Vaig marxar d'allà amb força material a bon preu i inclús vaig comprar un peu especial per la màquina que només trobava per internet i que vaig trobar allà. 

La fira comença divendres i dura fins diumenge i l'entrada és només de 3 euros. Si hi aneu dissabte, potser ens veurem per allà!

Si voleu saber més informació sobre la fira podeu visitar la web clicant aqui.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada