dilluns, 12 de maig del 2014

Una llibreta per a projectes: costura

Feia temps que necessitava una llibreta per a tenir endreçats tots el projectes de costura. Les idees definitives, les mides de cada peça com els moneders, les bosses... sempre ho he tingut mal organitzat i quan vaig trobar per casa una llibreta de tapa dura que ningú feia servir, vaig pensar que seria idònia per a mi.
Les tapes de la llibreta eren una mica aburrides, i vaig recordar que feia molt havia comprat una tela amb motius de costura molt maca, que tenia reservada per algún projecte especial. Així que vaig decidir utilitzar-la per fer-li una funda a la llibreta.
A la part del llom de la llibreta, vaig voler afegir un altre tipus de tela i hi vaig posar una negra amb motius de fils i agulles que trobo que fa molt bona combinació.
La funda per davant (esquerra) i per darrera (dreta).
Finalment, a la primera plana hi vaig estampar el nom, amb uns segells de fusta de lletres que he comprat recentment a Anuska.
Ara ja la puc començar a omplir i tenir-ho tot organitzat :)

2 comentaris :

  1. Molt bonic!!

    http://ideascadoca.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  2. M'encanta tot. T'he deixat un premi al meu blog ^^
    http://mimundodeaguja.blogspot.com.es/2014/05/mi-segundo-premio.html

    Petons

    ResponElimina