dimecres, 4 de novembre del 2015

Ronyoneres / Riñoneras

Sempre he volgut fer ronyoneres. Quan era petita ja en tenia dos o tres, d'aquelles cutres de plàstic on hi guardava els cromos i les caniques, segur que vosaltres també en tenieu... i fins ara (que en tinc 30) sempre he anat amb ronyonera o bolso petit i sempre he tingut la idea de que algún dia faria les meves pròpies ronyoneres.

En aquests últims mesos em va començar a rondar la idea però vaig trigar un temps en trobar material de qualitat, com les corretges, els tancaments i els botons metàl·lics. Volia publicar les primeres ronyoneres bàsiques que vaig fer però no he trobat les imatges en aquest ordinador. Igualment, podeu veure algunes d'aquestes bàsiques a la meva botiga etsy.

Aquests tres models de ronyonera amb butxaca són els primers que vaig fer a l'octubre i m'agrada força el resultat de la butxaca frontal amb el botó. Aquestes tres les podeu veure també a etsy.


Ara ja n'estic fent més per pujar-les a la botiga online i per dur-les a la fira de nadal de Cardedeu al desembre. Aviat també farem un sorteig a facebook i segurament serà una de les coses que sortejarem. Què us semblen?! :)

2 comentaris :