dijous, 26 de gener del 2012

Ladybug

Primer de tot! comentar-vos que (com ja haureu vist) per fi hem canviat el disseny del blog, hem canviat els colors de fons i ens hem fet la nostra pròpia capçalera! :)

Avui us ensenyo un dels últims moneders de feltre que he acabat. Feia temps que tenia fet el disseny, trèbol de quatre fulles i marieta personalitzada, però el primer intent de fer-lo moneder no va quedar bé, com que no sabia cosir cremalleres va quedar molt malament i ho vaig deixar estar. Però fa pocs dies vaig agafar-lo, vaig desfer-ho tot i vaig fer aquest que veieu ara, per dins l'he forrat amb pana negra d'uns retalls que tenia.


D'aquesta marieta també tinc fets uns moneders rodons per guardar-hi les monedes, però he d'acabar de cosir-los millor...

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada