divendres, 13 de gener del 2012

Noves teles estampades!

Ahir vaig anar a comprar alguns colors de feltre que ja se m'havien acabat i algunes teles estampades. C.Palau S.A és la millor empresa tèxtil (a l'engròs i al detall) que he trobat fins ara en quant a material i preu, i des de llavors que gairebé totes les teles les compro allà. Aquesta empresa està ubicada entre Granollers i La Roca, a la carretera de Valldoriolf, a la seva web podreu trobar la direcció i veure els teixits i els productes que venen.
Avui us ensenyo només les teles estampades, en altres posts us ensenyaré altres teles que tinc de fa més temps i tots els meus colors de feltre.
En vaig escollir tres, les vull provar com a forro i per a fer moneders, forrar botons i altres idees que se m'acudeixen... També vaig comprar la tela negra que es veu última per a utilitzar de forro i pintar plantilles.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada