dilluns, 14 de maig del 2012

'Manual práctico de costura y tejidos'

Us vull recomanar un llibre que a mi m'agrada molt i em va molt bé per quan vull fer algun tipus de punt a mà o a màquina i no sé com es fa, o simplement en vull aprendre de nous.
El llibre es diu 'Manual práctico de costura y tejidos', de Lorna Knight. 
Os quiero recomendar un libro que a mí me gusta mucho y me va muy bien para cuando quiero coser algún tipo de punto a mano o a máquina y no sé cómo se hace, o simplemente cuando quiero aprender nuevos puntos. 
El libro se llama 'Manual práctico de costura y tejidos', de Lorna Knight. 
Jo me'l miro des que vaig començar amb la costura i em va molt bé, també explica algunes tècniques com cosir cremalleres, botons... i també porta una guia de teixits amb petites explicacions de cada un d'ells.
Yo me lo miro desde que empecé con la costura y me va muy bien, también explica algunas técnicas como coser cremalleras, botones... y también viene con una guía de tejidos con pequeñas explicaciones de cada uno de ellos.


Per a les que no el tingueu, us el recomano. A mi me'l va ensenyar un amic, més tard el vaig trobar a la secció de costura i manualitats de la biblioteca del meu poble i l'agafo de tant en tant, potser a la del vostre poble també el trobareu.
Segur que també el trobareu en alguna llibreria perquè jo l'he vist en algunes, o també el podeu trobar per internet.
Para las que no lo tengáis, os lo recomiendo. A mí me lo enseñó un amigo, más tarde lo encontré en la sección de costura y manualidades de la biblioteca de mi pueblo y me lo cojo de vez en cuando, quizá en la biblioteca de vuestro pueblo también lo encontréis.
Seguro que también lo encontraréis en alguna libreria porque yo lo he visto en algunas, o también lo podéis encontrar por internet.

Si us desespereu per a ternir-lo i no el trobeu enlloc, envieu-me un correu!
Si os desesperáis por tenerlo y no lo encontráis en ningún sitio, enviádme un correo!

3 comentaris :

  1. M'aniria molt bé un llibre aixi...mirare si el puc trobar!

    ResponElimina
  2. Bona recomanació! Si el trobo a la biblio, l'agafo.
    M'agrada molt el teu blog i ja m'he fet seguidora :)

    ResponElimina