dimecres, 17 de setembre del 2014

Nous moneders rodons // Nuevos monederos redondos

Fa temps que no publico al blog fotos dels moneders que faig. Últimament no els hi faig fotos i molts els porto directament a la botiga Anuska que és on en venc. Allà hi podeu trobar alguns dels que us ensenyo avui.
Hace tiempo que no publico en el blog fotos de los monederos que hago. Ultimamente no les hago fotos y muchos los llevo directamente a la tienda Anuska que es donde los vendo. Allí podéis encontrar algunos de los que os enseño hoy.
Aquests moneders de base rodona són una de les coses que he començat a fer noves aquest estiu. Són tots de teles estampades de cotó i tenen un afegit de tela negra a la part superior.
Estos monederos de base redonda son una de las cosas que he empezado a hacer nuevas este verano. Son todos de telas estampadas de algodón y tienen un añadido de tela negra en la parte superior.
Són petits, d'uns 11cm d'ample i porten una anella de clauer per poder-lo penjar a les claus, en una tira de clauer i dur-lo penjat del coll, etc... inclús hi caben a la butxaca dels pantalons.
Son pequeños, de unos 11cm de ancho y llevan una anilla de llavero para poder colgarlo en las llaves, en una tira de llavero y llevarlo colgado del cuello, etc... e incluso caben en el bolsillo del pantalón.
Són molt pràctics, espero que us agradin!
Son muy prácticos, ¡espero que os gusten!

1 comentari :