dimarts, 27 de gener del 2015

Novetats: parxes per la roba i nou punt de venda

Avui us vull ensenyar una novetat! Durant les festes de Nadal vaig agafar els retalls sobrants de teles infantils que tinc en una capsa i vaig posar-me a fer 'parxes' per la roba. Ja feia temps que en volia fer i com que a les fires més d'una mare ja m'havia preguntat si en tenia... vaig decidir fer-ne alguns i tenir-ne de fets a partir d'ara. 
¡Hoy quiero enseñaros una novedad! Durante las fiestas de Navidad cogí los retales que me sobraban de las telas infantiles e hice varios parches para la ropa. Hacía tiempo que quería hacerlos y como en las ferias más de una mama ya me había preguntado si tenía... decidí hacer algunos y tener varios hechos a partir de ahora.


El que també és una novetat és que a partir d'ara podeu trobar varis d'aquests 'parxes' a la botiga de roba infantil Dikido, de Corró d'Avall a Les Franqueses. A l'apartat del blog Punts de venda podeu trobar la info de la botiga.
También deciros que a partir de ahora podéis encontrar varios de estos parches en la tienda de ropa infantil Dikido, ubicada en Corró d'Avall en Les Franqueses. En el apartado Punts de venda del blog podéis encontrar toda la info de la tienda.

En podeu trobar de forma ovalada, pels pantalons, o de forma rodona pels colzes. I no només ens poden servir per tapar forats, sinó que també serveixen per posar-los de forma decorativa!
Podéis encontrarlos de forma ovalada, para los pantalones, o de forma redonda para los codos. Y no sólo se pueden usar para tapar agujeros si no que también sirven para ponerlos de forma decorativa en la ropa!
 

La millor manera de posar aquests 'parxes' és planxar-los a la roba i després fer-hi unes puntades a mà pel voltant, ja que l'adhesiu que porten és només per fixar-los a la tela i amb les rentades s'acaben desenganxant.
La mejor forma de poner estos parches es plancharlos primero en la ropa y luego dar unas puntadas a mano por todo el contorno, ya que el adhesivo que llevan sólo es para fijarlos en la tela y con los lavados se despegan.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada