dimecres, 4 de febrer del 2015

Fotos: taller electrotextiles en Dinamo DIY

Dissabte passat vam fer el taller d'iniciació a l'electrotèxtil a l'espai autogestionat Dinamo DIY a Nou Barris. Avui us explico una mica com va anar i us deixo algunes imatges.
El sábado pasado dimos el taller de iniciación al electrotextil en el espacio autogestionado Dinamo DIY en Nou Barris. Hoy os cuento un poco como fue y os dejo algunas imágenes.

La tarda de taller va començar una mica caòtica però al final vam ser unes 10 persones. El taller va consistir en una explicació teòrica sobre components, circuits bàsics, llei d'Ohm... i en una part pràctica on cadascú va muntar un circuit amb led sobre una placa i va cosir el circuit en una tela.
La tarde de taller empezó algo caótica pero al final vinieron unas 10 personas. El taller empezó con una explicación teórica sobre componentes, circuitos básicos, ley de Ohm... en la parte práctica cada una montó un circuito con led en una placa y después cosieron el circuito en una tela.


A la part pràctica tothom va muntar un circuit bàsic amb led per veure com funcionava i després van cosir els components amb fil conductor sobre una tela. Tothom es va cosir un portapiles de feltre, podeu veure el meu tutorial aqui, i la majoria va afegir un botó de tela al seu circuit, que a l'apretar-lo s'encenia el led. També podeu veure el meu tutorial aqui.
En la parte práctica todas montaron un circuito básico con led para ver como funcionaba y luego lo cosieron con hilo conductor sobre una tela. Todas se cosieron un portapilas de fieltro, podéis ver mi tutorial aquí y la mayoría añadió un botón blando a su circuito. También podéis ver mi tutorial aquí.
       
També es van fer algunes calaveres i vam fer servir soldador i cables per fer el circuit a l'interior. El tutorial de la calavera el podeu veure aqui.
También se hicieron algunas calaveras y usamos soldador y cables para montar el circuito interior. El tutorial para hacer una calavera lo podéis ver aquí.
 

Va ser una tarda molt productiva i estem molt contents amb el resultat del taller, tot i que pel proper afegirem algunes millores. 
Fue una tarde muy productiva y estamos muy contentos con el resultado del taller, aunque para el próximo haremos algunas mejoras.

Volem donar les gràcies als companys de Dinamo per haver-nos convidat i haver muntat el taller, estem segurs de que sorgiran més projectes conjunts a partir d'ara. I també agraïr-vos molt a totes les persones que vau venir, esperem que us motiveu amb més projectes electrotèxtils.
Queremos dar las gracias a los compañeros de Dinamo por habernos invitado y haber montado el taller, estamos seguros de que saldrán más proyectos conjuntos a partir de ahora. También agradaceros a todas las que vinisteis, espero que os motiveis con más proyectos electrotextiles.

Aviat tornem amb un segon taller a Dinamo degut a que hi ha llista d'espera, aviat us informem! 
Pronto volvemos con un segundo taller en Dinamo debido a que se quedó gente en lista de espera, pronto os informamos!

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada