dijous, 26 d’abril del 2012

Necessers / Neceseres

Aquests són els primers necessers que he fet amb les meves teles. La veritat és que tinc molt poques i les he d'anar convinant entre elles per a fer moneders i ara aquests necessers, però! precisament avui he anat a per teles noves i us les ensenyaré quan hagi fet les fotos.
Estos son los primeros neceseres que he hecho con mis telas. La verdad es que tengo muy poquitas y las tengo que ir combinando entre ellas para hacer monederos y ahora estos neceseres, pero! precisamente hoy he ido a por nuevas telas y os las enseñaré cuando haya hecho las fotos.

De moment n'he fet tres, en dos d'ells he utilitzat teles diferents per a cada costat, en les parts del darrera he posat la tela d'estampat turquesa. En l'altre necesser he utilitzat la mateixa tela pels dos costats, perquè m'agradava més. A diferència dels moneders, en aquests he posat una entretela i queden una mica més rigids i protegeix més el que vulguem guardar dins.
De momento he hecho tres, en dos de ellos he usado telas diferentes en cada lado, en las partes de atrás he puesto la tela de estampado turquesa. En el otro neceser he usado la misma tela en los dos lados, porque me gustaba más. A diferencia de los monederos, en estos he puesto una entretela y quedan un poco más rígidos y protege más lo que vayamos a guardar dentro.

La tela interior és la mateixa en tots, blau fosc de topos blancs.
La tela interior es la misma en todos, azul oscuro de topitos blancos.

Encara em costa una mica fer bé els acabats de les cremalleres i que quedin ben cosides pels laterals, sobretot en la part del final. Però suposo que és questió d'anar practicant per a que cada cop em quedin millor, així que en faré més amb les noves teles!
Aún me cuesta un poco hacer bien los acabados de las cremalleras y que en los laterales quede bien cosida, sobretodo en la parte del tope. Pero supongo que es cuestión de ir practicando para que cada vez me queden mejor, así que haré más con las telas nuevas!

1 comentari :

  1. Me gustan tus neceseres, están hechos con unos estampados muy alegres.
    Un beso,

    ResponElimina