divendres, 20 de febrer del 2015

Llavero de fieltro con botón On/Off y leds

Feia temps que em rondava pel cap la idea de dur un clauer amb llum, per a poder trobar la clau de casa a les nits entre tantes claus, i també trobava a faltar portar a sobre algún tipus de mini llanterna.
Hacía tiempo que me rondaba la idea de tener un llavero con luz, para poder encontrar la llave de la puerta de casa por la noche entre el manojo de llaves, y también empezaba a echar en falta llevar encima algún tipo de mini linterna.
  

Després de donar-li varies voltes, pensant en com col·locar la pila per a que no caigui, en com muntar-ho perque els leds no s'enseguin sense voler i ens gasti la pila, en com posar els leds... he acabat fent aquest tipus de clauer allargat. 
Después de darle varias vueltas, pensando en cómo poner la pila para que no se caiga, en cómo montarlo para que no se encienda sin querer y se nos gaste la pila inútilmente, en cómo poner los leds... he terminado haciendo este tipo de llavero alargado. 
 

El clauer té dues cares, una exterior i una interior. A la part exterior hi he col·locat dos leds de llum blanca i la resistencia, si volguessim que ens il·luminés més hi podriem posar 3 o 4 leds o leds d'alta lluminositat.
El llavero tiene dos caras, una exterior y una interior. En la parte exterior he colocado dos leds de luz blanca y su resistencia, si quisieramos que iluminara más, podríamos poner una fila de 3 o 4 o incluso colocar leds de alta luminosidad.

A la part interior li he fet una petita butxaca per la pila i dos botons metàl·lics, un per On i l'altre per Off. Quan està posat al Off és impossible que el circuit funcioni, per tant, els leds mai s'encendran. Per encendre'ls, només cal que cambiem el botó a On i el circuit ja queda connectat.
En la parte interior he hecho un pequeño bolsillo para poner la pila y dos botones metálicos, uno para On y otro para Off. Cuando está en Off es imposible que el circuito funcione, así que los leds no van a encenderse. Para encender, simplemente cambiamos el botón a On y el circuito queda conectado.

He buscat fer un disseny simple perquè així també és més fàcil muntar el circuit a l'interior i cosir-lo amb el fil conductor.
He buscado hacer un diseño simple porque así el circuito en el interior también se hace menos complejo de montar y coser con el hilo conductivo.

Senzill però crec que molt pràctic per la nit, com ho veieu?
Sencillo pero creo que muy práctico para usar por la noche, ¿cómo lo véis?

També tinc pendent fer uns videos per a que pugueu apreciar millor tots els projectes, però com que em requereix bastant de temps, en quant pugui els aniré penjant a youtube.
También tengo pendiente hacer vídeos para que podáis aprecias mejor todos los proyectos, pero como requiere tiempo, en cuanto pueda los iré subiendo a youtube. 

1 comentari :