dimarts, 15 de juliol de 2014

Un moneder per a una bona amiga

Fa unes setmanes una bona amiga, la Olga, va venir a casa a ajudar-me a fer uns moneders. Va venir una tarda i vam estar escollint estampats, retallant les teles i cosint. A més, a ella també li agrada molt la costura i com que jo necessitava ajuda, sabia que vindria encantada.
Hace unas semanas una buena amiga, Olga, vino a casa a ayudarme con unos monederos. Vino una tarde y estuvimos escogiendo estampados, recortando telas y cosiendo. Además,a ella también le gusta mucho la costura y como yo necesitaba ayuda, sabía que vendría encantada.

Una de les teles que li va agradar moltíssim va ser aquesta tela Echino amb estampat de càmera de fotos i com que li volia agraïr que hagués vingut a ajudar-me, li vaig fer aquest moneder. També volia fer-li de seguida perquè ara marxa un parell de mesos i volia que se l'emportés amb ella de viatge.
Una de las telas que le gustó muchísimo fue esta tela Echino con estampado de cámara de fotos, y como yo quería agradecerle que viniera a ayudarme, le hice este monedero. También quería hacérselo cuanto antes porque ahora se va un par de meses y quería que se lo llevara con ella de viaje.

Està molt contenta amb el seu moneder nou :)
Está muy contenta con su monedero nuevo :)

2 comentaris :

  1. preciós! i la cremallera t'ha quedat,....perfecte!!! :-)

    ResponElimina
  2. Què original l'estampat! M'agrada molt!! ;)

    ResponElimina