dilluns, 1 de desembre del 2014

Calendari mensual: DESEMBRE / DICIEMBRE

Volia publicar el calendari de Desembre la setmana passada, però és que no donc abast... la feina m'ocupa massa hores i ara porto dies preparant la fira de nadal, de moment la única fira que faré. És d'aqui dues setmanes i posaré tota la informació al blog la setmana que ve. 
Queria publicar el calendario de Diciembre la semana pasada, pero es que no doy abasto... el trabajo me ocupa demasiadas horas y ahora llevo días preparando la feria de navidad, de momento la única feria que haré. Es dentro de dos semanas y pondré toda la info en el blog la semana que viene. 

No estava gaire segura de si arribaria a publicar els 12 calendaris mensuals, però ho he aconseguit! Ara m'he de rumiar si segueixo publicant els de 2015 o no, tot i que per mi és molt útil aquest tipus de calendari, penjar-lo al blog em porta més feina. 
No estaba muy segura de si llegaría a publicar los 12 calendarios mensuales, pero lo he conseguido! Ahora tengo que pensar si sigo publicando los de 2015 o no, porque aunque para mi este calendario es muy útil, publicarlo en el blog me conlleva más trabajo. 

Aqui teniu l'últim calendari de l'any:
Aquí tenéis el último calendario del año:


Gràcies a totes les que l'heu seguit i l'heu utilitzat a casa vostra!! :)
Gracias a todas las que lo habéis seguido y lo habéis utilizado en vuestras casas!! :)

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada